SFO

Arden Skoles SFO er beliggende i indskolingshuset og har derfor mange fælles lokaler med skoledelen.
Børnene i SFO har mulighed for , at lege på tværs af klasser og årgange. Der tilbydes forskellige aktiviteter og kreative gøremål, som børnene kan deltage i . Mange børn har også brug for fri leg ude eller inde.

Hver dag startes op med en samling omkring frugt m.m. -  en tur ud på legepladsen er også en daglig begivenhed.
Personalet i SFO har stor fokus på trivsel og arbejder aktivt på at skabe trygge og omsorgsfulde rammer.

Herunder er relationsarbejdet til både børn og forældre en vigtig del - med en inkluderende og anerkendende tilgang for øje
Pædagogerne i SFO-delen er alle tilknyttet en årgang i skolen, og er med til at skabe en helhed i børnenes hverdag.